Site Overlay

Facebook Lead

Podejmujemy się prowadzenia kampanii sprzedażowych lub nakierowanych na zbieranie leadów z Facebooka i Instagrama. Zespół naszych specjalistów wywodzących się z agencji interaktywnych pomaga wykorzystać potencjał mediów społecznościowych. Łączymy te możliwości we współdziałaniu z bardzo doświadczonymi menadżerami od sprzedaży telemarketingowej. W ten sposób tworzymy naszym Klientom nowe, bardzo skuteczne narzędzia sprzedaży lub docierania do nawet trudnych grup odbiorców.

Priorytetem w kampaniach reklamowych na Facebooku jest określenie celu, który chcemy osiągnąć i grupy docelowej do której skierujemy przekaz.

Ogromna liczba danych deklaratywnych (tego, co użytkownik mówi o sobie) i behawioralnych (to, na co użytkownik reaguje na FB), pozwala dotrzeć do osób zainteresowanych dowolnym produktem, czy usługą.

W tym celu możemy nie tylko wykorzystać informacje, które użytkownicy pozostawiają na swoich profilach, ale również ich zachowania na portalu.

Chcąc sprzedać  produkt lub usługę dzięki lead facebook – dotrzemy do bardzo szerokiej grupy osób potencjalnie zainteresowanych.

 

Ważne w generowaniu są 3 etapy:

  • określenie grupy docelowej i celu kampanii
  • bieżąca optymalizacja kampanii Facebook
  • raportowanie wyników i ich ciągłe dostosowywanie do zmieniających się warunków